Sayfa 1/3 123 SonSon
30 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: ansiyete ve okb

  1. #1

    Smile ansiyete ve okb

    selam arkdaslar bende okb ve anksiyete var ilaç tedavisine başladım ama eskı halımı ozluyorum ama ümidimi hiç kaybetmedim iyileşeceğime kesinkez inanıyorum.Bin yıl sürse bile iyileşeceğim diyorum.Benim sorunlarım öğrenememe rahat olamama ve obsesyonlar.İlaçlarım lustral 50 mg sabah aksam 1 er tane bide risperdal vardı ama eczacının dikkatsizliği yüzünden ilacımı fazla doz kullandım ssk daa fazla doz kullandıgım için ilacımı vermedi.Birde b12 eksiklği yüzünden dideral ve abikobal kullanıyorum ve dodex iğne oluyorum.Sanırım bi kac gundur odaklanmam geri geldi beynimin içi karıncalanıyor sankı iyileşiyorum gibi hissediyorum iç huzurum geldi ara sıra rahat oluyorum.Ama düşüncelerimi engelleyemiyorum.Mesela dinlediğim sarkılar bazen süreklı aklımdan geçior bazen kendimle konusuyorum içtn ama bunların geçeceğine inanıyorum.sizce bu ilaçların yanında anafiril ve efexor kullanabilirmiyim.

  2. #2

    Standart

    dunden beridir tekrar anksiyete hızlandı neden acaba tam iyi rahat hissediodum iç sesim yine fazlalaştı.Duygu durumu mu bi türlü kntrol edemiyorum saçma olduğunu biliyorum ama bipolar oldğumu düşünüyorum kaygılanıyorum bazen.Ama pes etmek yok.Birde anksiyeteden muzdarip olan arkdaslara bi önerim var.Düşüncelerinizi kontrol edemiyorsanın yuksek sesle asla muzık dinlemeyin hele kulaklıkla denemeyin.Çünkü iç ses fazlalaşıyor.Cinsel kaygı yada obsesyon olanlarda kendilerini tam iyileşdikleri ni hissetmeden cinsel konularla fazla alakadar olmayın.Çünkü ben muzdaribim bu konudan.Ama yılmak yok tedaviye devam ilaçlar hakkında sakın kotu dusunmeyin zira çok faydaları var kendimden ornek vereyim lustrala baslamdan önce ne uyku ne ilgi ne alaka vardı ilaca baslayınca düzene girdim.Hobi edinin mesela ben muhabbet kusu beslemeye basladım.Yakın zamanda kick box a baslamayı dusunuyorum ama zararı olurmu bilmem.Galiba efexor la lustralı beraber kullanmak istiyorum dicem doktora.Son olarak da sevgiliniz varsa kaygıya kapılıp terk etmeyin ben aynı aptallalğı çok yaptım.Sevgilim 4 kere beni affetti ama en sonunda dayanamadı.Eger yapamıyorsanız bizim gibi halimizden anlayan birileri ile paylaşınız hayatı.Yılmayın sakın yılmayın çünkü sabrun sonu selamettir.Bu dünyada çekdiğimiz çile ve sıkıntı bizlere ahirette ödül olrak sunulacakdır.ALLAH'A emanet olun sağlıcakla kalın......

  3. #3

    Standart

    Bende gecen gün psikiyatrise gittim bende de olmadık korku ve endişeler başlamıştı bana lustral 100mg verdi yarım olarak başla dedi ama o ilacı içtiğim gece hiç uyuyamadım endişem ve korkularım daha da arttı ölücem sandım.bana ya ilaç yan etki yaptı yada mg yanlış verdi şimdi başka bir psikiyatriye gitmeyi düşünüyorum ayrıca şimdilik geceleri insomin diye bir ilaç alıyorum.Sizde lustral ı kullanmaya başladığınızda daha kötü hissettiniz mi?

  4. #4

    Standart

    Çok geçmiş olsun fırtına.
    İnanmak başarmanın yarısıdır derler. Sen de iyi olacağına inanıyorsun bu çok güzel, tedavini aksatma ve ilaçlarını doktoruna danış.

    sinemix sana da çok geçmiş olsun.
    Doktorunu değiştirmekte ve ilaçları sormanda fayda var.
    Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)

  5. #5

    Standart

    sayın sinemix lustral etkisni 15 gün veya 1 ay içerisinde gösteriyor.İnternette ilacın prospekutsu hakkında incelemeler yaptım.İlk kez ve yeni başlayanlarda etkisini gösterene kadar sıkıntı yapıor.Etkisini gösterince saten anlıyorsun hayat daha güzel oluyor.Ama yinede doktoruna danış.Bir sorum olacak sizde cevreye ve vücudunuza yabancılaşma hissini yaşadınızmı?

  6. #6

    Standart

    FIRTINA arkadaşım bir şey sormak istiyorum unutkanlık var mı sende?
    mesela bir resim çizmişsin ama resmi çizdiğini bilmiyorsun .Defterini karıştırırken o resmi görüyorsun aa bunu ben mi çizdim ne zaman çizdim ne oldu da çizdim diyor musun?
    ımm bir de şey bayılmaların oluyor mu? ya da ileri boyut baş ağrıları*
    bu arada kendi içimden konuşuyorum kısmına takıldım.içindeki ses sana cevap veriyor mu?
    onunla diyalog içinde misiniz?
    mesela şuan o sana ne diyor?

  7. #7

    Standart

    deaht soul arkadasım dert ortağım unutkanlık bende b12 eksıliğine bağlı oluştu senin anlattığın resim olayı gibi yaşamadım.Ben bazen sankı bu anı sankı onceden yasadım hissi(dejavu)oluordu.Ama bayabi süredir olmuyo.Bayılma yok ama bazen saniselik de olsa kopma yani dünya ile ilişkim kesilmiş gibi oluyo baş ağrılar cok ileri boyutta değil ama ilaçla geçio kendi içimden konusmaya gelince ben iyileşecem diyorum içimdeki ses kaygı yapıp iyileşmicen diyor du yani kaygı ama gecti yani şizofrenide olan sesle konusma muhabbet etme gibi değil.birde bazen dusuncelerime hakim olamıyordum ama oda düzelmeye başladı birde kısa da olsa cevreye yabancılasma hissi yasadım ama gecdi.Su an eskıye göre iyiyim baska sorun varsa cevaplamaya calısrım
    Kopsun kıyamet.. o zaman..!

  8. #8

    Standart

    senin için şizofrenisindir diye düşünmedim şizofreni daha ayrı bir katogoride.Sadece kendi yaşadıklarıma benzettim seninkini ama değilmiş. Neyse iyi kurtardın ne diyeyim yani
    o halde senin hayatın düzene girmeye başlamış şanslısın dostum bence kıymetini bil ,)

  9. #9

    Standart

    fırtına ,bende 50mg lustral kullanıyorum günde bir tane.panik atak için vermişti.nerdeyse 2 yıla yaklaşıyor.hala devam.bırakmaya çalışınca beynimi elektrik çarpıyor ,durağanlaşıyorum.kafamın içinde fikirler uçuşuyor kontrol edemiyorum. normalde triod hastasıyım.ömür boyu onun ilacını içmek zorundayım birde b12 ,ama haftada 3 gün alıyorum.zaman zaman çok mutlu zamana zaman depresif ama yinede çabuk toparlıyorum. ara ara öfke nöbetleri ve depresif haller daha da artıyor.

  10. #10

    Standart

    senin şikayetin nedir kardeşim rica etsem anltırmısın.
    Kopsun kıyamet.. o zaman..!

Sayfa 1/3 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Ansiyete bozukluğu yaşıyorum
    By Yüksek Ses in forum Tanışma Köşesi
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 3 Hafta önce, 01:00 PM
  2. Ansiyete bozukluğu yaşıyorum
    By Yüksek Ses in forum Genel Kaygı / Anksiyete Bozuklukları
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 09-09-2012, 09:44 PM
  3. mrb.lar bende ansiyete+bipolar mışım..
    By tannes in forum Tanışma Köşesi
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 29-07-2009, 09:08 PM
  4. ansiyete ve zihinsel kargaşa... hadi sizde tanımlayın...
    By in forum Genel Kaygı / Anksiyete Bozuklukları
    Cevaplar: 54
    Son Mesaj: 21-05-2009, 09:10 PM

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •