Sayfa 1/25 1234511 ... SonSon
244 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: EFEXOR KULLANANLAR MUTLAKA BAKSIN

  1. #1

    Standart EFEXOR KULLANANLAR MUTLAKA BAKSIN

    arkadaşlar sitenize yeni üye oldum ve efexoru kullanmamda 3. yılım o yüzden iyi tarafları kadar kötü taraflarınıda görmenizi istiyorum.

    07/09/2005 ylında bazı sorunlar yüzünden hastaneye yattım.halk dilinde ve tıpta antideprasan sorunu ilk önce efexor 75 mg ve yanıda başka ilaçlar alarak tedaviye başladım.önceleri herşey yolundaydı 1 hafta hastanede yattım ve her ay düzenli olarak psikyatri yardımı almaya başladım tabi her gittiğimde efexor hariç diğer ilaçlarım değişti efexor 150 mg olarak bugüne kadar devam ettim.ilacımı içmediğim ilk gün herhangi bi zorluk yaşamadığım halde 2. günü bütün vücutta uyuşma,mide bulantısı,ateş basma,üşüme vb birçok yan etkiyle karşılaştım her defasında içmicem dememe rağmen madde bağımlısı gibi ihtiyaç duydum bu ilaca.
    doktoruma gittim artık hayatımda herşeyin normale döndüğünü ilaçları bırakmak istediğimi söyledim ve efexor içmediğim zamnlarda bana zorluk yaşatan yan etkileri söledim.efexoru bırakmanın kolay olmadığını bunu tek başıma yapamıyacığımı söledi.peki siz yardım edin dedim nasıl bırakırım mg düşürelim ama zorlanırsın bırakamazsın dedi 150mn dan tekrar 75 mg düşürdük fakat hiç kolay olmadı.
    bugün 5. günüm 75 mg da almıyorum ama doktorum karşı çıktı buna çok zorlanıcağımı söyledi ve dediği gibi oldu.
    arkadaşlar yemin ediyorum şuan madde bağımlısından farkım yok içmemek için mücadelemin 5. günü ama bu 5 gündür kafamı yastıktan kaldıramadım ölü gibi hep yattım.Söylemek belki bana düşmez ama doktor kontolündeki bu ilaca başlamadan önce bırakmanın zorluklarını düşünün ve size kolay bırakabiliceğiniz ilaçlarla tedavi uygulasın.yeşil reçete ilacları bile kullandım ama bu kadar lanet bi ilaç değildi hiç biri.
    Allah herkesin yardımcı olsun .
    önce sağlık inanın o yüzden dikkat edin

    NOT: bi formda arkadaşımız 150 mg başladığını yazmış
    hiçbir doktor ilk etapta 150 mg başlatmaz önce düşük mg başlatır ki buda 75 mg en düşüğü sonra yükseltir.bu hemen hemen tüm ilaçlar için aynıdır.

  2. #2

    Standart

    Nisan ayında DR GİTTİM....

    rahatız olduğumu düşünerek ve herzamanki gibi hastalık hastalığımdan kaynaklanan bişey aslında...

    NEYSE gititğimde dr bana bu ilacı verdi.75 mg.
    o akşam iştim ve yarında işe gitmem gerek.Gece yanma sıkıntı ve kalp çarpıntısı ile uyandım.Tarif edilmez bi yanma ,bas dönmesi,gözlerimin kararması,en önemlisi de delirme hissi vardı.Anlam veremedim olanlara.BEYNİME koca bi set konulmuş gibi düşüncelerim ağır dı.TUAFTIM YANİ...

    farkında idim ilaç etkisi ama bukadar olmazdı yani.Bİ xanaxx içtim biraz dahaa iyi gibi oldum ama yok geçmiyordu...

    sabah işede hidemedim.çenem de kitlenmiş gibi idi.kelimeleri ağzımda çeviremiyordum.

    Acile gittim ilacın ağır geldiğini söyledi.Ve etkisinin 3 gün sürebieceğini söyledi.EYVAH dedim yaa ..çünkü böyl bişey yasamadım.

    İŞTE BU DÖNEM BU SİTEYİ BULDUM
    TEŞEKÜKR EDEERİM EFEXORRR

  3. #3

    Standart ...

    site güzel bir paylaşım sitesi efexorun yan etkileri çok olduğu gibi yararlarıda çok ilac kişiye ve bünyeye göre değişiyor tabi ama ben 3 yıllık bir zaman diliminden bahsediyorum ve bırakılması çok güç bir ilaç bir gün bırakmak zorunda olduğunuzda anlıycaksınız.

    5. günüm 5 hala bütün vücudum uyuşukkk
    BAŞINI G&Ouml;ĞS&Uuml;ME YASLADIĞINDA TEK BİR D&Uuml;ŞMANIM VARDIR; ODA GE&Ccedil;İP GİDEN ZAMAN<br /><br /><div align="center">&Ouml;MR&Uuml;MMM</div>

  4. #4

    Standart

    Sevgili simge efexoru 3 aydır kullanıyorum bir gün bile kullanmasam yan etkilerini çok şiddetli gösteriyor midem bulanıyor,başım dönüyor,gözlerim kararıyor,konuşmakta güçlük çekiyorum,Çok sinirli oluyorum ve kendimi huzursuz hissediyorım.Daha önce hiç depresyon ilacı kullanmamıştım ama doktorum 150 mgla başlattı.Her ay düzenli olarak kontrole gidiyorum benimde aklımı kurcalayan bu ilacı nasıl bırakabileceğim yani kullandığımdan beri bana çok faydası oldu sinirlilik veya kaygı diye bir şeyim kalmadı kendimi çok rahat hissetmeye başladım..İlacı kullanırken dudak titremesi,libido azalması ve gözlerde bulanıklık gibi şikayetlerim oluyor.Uykusuzluk veya fazla uyumayı istemek olmuyor.Yani genel olarak ilacı kullanmaktan memnunum fakat gün gelipte ilaçsız yaşamıma nasıl döneceğimi bilmiyorum.Şimdilik doktorumun tavsiyelerine göre ilerliyorum.Hayırlısı

  5. #5

    Standart sevgili LİONAMİC

    söylediğin ilacın yan etkileri ilaca başlarkende bir takım yan etkileri olmuştur muhakkak ama ilacı içmediğin zaman bu yan etkileri çoğalır.
    bak cnm bence sen hemen doktorunu değiştir....
    neden mi?
    birincisi hiç bir doktor özellikle efexor xr yi 150 mg olarak başlatmaz düşük mg başlatır belli aralıklarla dozu yükseltir.birden en yükseğnden başlatmaz.
    ayrıca ilaç kullanmaya başlamadan önce bırakılabilirliği hakkında mutlaka bilgi alınmalı doktordan...
    efet bi çok noktada efexor tedavi yöntemi fakat problem ilacı bırakmayı istemekle başlıyor ve tekrar huzursuzluk yaşıyorsun bu başa dönmek gbi birşey çünkü bırakamadığın zaman psikolojin bozuluyor.

    bunu bırakırken mutlaka doktor desteği alarak bırakmalısın (yoksa benim gibi gün sayarsın)
    bugün 6. günüm
    Allah şifa versin yapabilceğim bişi olursa memnuniyetle yardımcı olurum
    BAŞINI G&Ouml;ĞS&Uuml;ME YASLADIĞINDA TEK BİR D&Uuml;ŞMANIM VARDIR; ODA GE&Ccedil;İP GİDEN ZAMAN<br /><br /><div align="center">&Ouml;MR&Uuml;MMM</div>

  6. #6

    Standart

    arkadaşlar deneyimlerinizi içtenlikle paylaşmanız çok güzel ancak önemli bir nokta var ki kullandığımız ilaçların olumsuzluklarını bu denli ortaya dökersek şu an o ilacın tedavisinde olan arkadaşlarımız demoralize olmazmı( şahsen ben oldum efexor bırakmak bu kadar mı zormuş yahu.. bu standart reaksiyon gösteren bir durum değildir herkesin ilaçlardan aldığı etki,yan etki ve bırakma aşamasındaki olumsuzluklar farklıdır.. hem ben efexoru çok seviyorum biricik aşkım o benim :lol:
    hassas ruhlar terazisi

  7. #7

    Standart

    sewgili konuyu açan arkadaşım seni anlıyamıyorum madem bu kadar kötüsün dön efexora. bu demek oluyo ki senin tedavin hala bitmemiş. neden kafana göre iş yapıyosun ki?
    senelerce ilaç kullanmak zorunda kalabiliriz. bunun madde bağımlılıyla hiçbi alakası yok. bende 4 senedir aynı ilacı kullanıyorum ama bundan hiçte şikayetçi diiilim. olmamada gerek yok zaten. sağlıklı oldukça güzel hayat.
    bence doktorunla tekrar görüş ve asla kafana göre ilaç bırakma. inan böyle daha çok zarar görüceksin. çünkü en büyük örneği en yakın arkadaşım oldu.

  8. #8

    Standart

    bir kaç ay önce doktorum banada efexor vermişti ve hiç iyi gelmemişti.başka bir rahatsızlığımı tekrar nühsettirdiği için bıraktırdı doktorum ve lustralı günlük 200 ml çıkardı.ancak bir nokta varki ilaç etkileşimleri bünyeye göre değişir doktor ilaç etkileşimlerini konuşur eğer fayda etmiyorsada başka bir ilaç dönersiniz.ben açıkça söylemeliyimki ilaçlarla ilgili bu tür olumsuz sözlerden çok etkileniyorum lasombra çok güzel bir konuya temas etmiş.gerçekten insan ister istemez etkilenebiliyor.ayrıca doktorun tavsiyesine göre bırakmanız daha iyi olur sizin için.etkilerini daha aza indirgeye bilirsiniz.

  9. #9

    Standart

    Efexor'un tedavideki etkinliği yan etkilerinin yanında çok çok fazla.Daha önce hiç ilaç kullanmak istemiyordum.Fakat bunu bir çok yerde okudum ve doktorumda söyledi kimi insanlarda bazı hormanlar az olduğu için mutsuzluk olabiliyormuş,bunuda ilaçlar tamamlıyormuş.Bu yüzden bu ilacıda çok uzun süre kullanmak gerekebiliyor.Sanırım buda kişiden kişiye değişebiliyor.Belkide vücut bir süre sonra bu hormonu kendi kendine üretmeye başlıyordur bundan emin değilim.Bunu efexor tedavisini bitiren birine sormamız gerekiyor.

    İlacı bir gün bile bıraktığım zaman mide bulantısı oluyordu biraz araştırdım , işte sebebi;

    wyett firmasının venlafaksin etkin maddeli snrı ıdır. etkin maddesi gereği karaciğerde aktif olan metabolitlerinden hasıl emilimi cabuk atılımı zordur bundan müteakip ilaç kesildikden sonrayoksunluk sendromuna yol açar. ilacın kesinlme evresine gelene kadar, kardiyovasküler yan etkileri gastrointestinal yan etkilerle birleşir şiddetli mide kasılmaları , anksiyete ve aritmiye yol açar.
    Alıntı:ekşi sözlük

  10. #10
    Guest

    Standart

    http://www.paxilprotest.com/

    bir çok ilaç firması bu antidepresanları pompalamakta
    kullanıcıların açtığı bu gibi siteler büyük rant sahipleri tarafından kapatılmakta
    bugün istediğiniz eczanye sorun en büyük satışı antidepresanlardan elde etmekteler ikinci sırada antibiyotikler bunun sebebi bir defa antidepresanlara başlayan hiçkimse bunu 1 hafta veya 1 ay kullanmıyor dr en az 1 yıl kullandırıyor ve bir çokğuda daha fazla işin en dramitik yanı hiç kimseyi ben görmedimki bu ilaçları kullanıp daha sonra tkr ihtiyaç hissetmesin ömür boyu kullanmaya mahkum edilenlerde mevcut
    ilacı içerken neyin ne olduğunu sorgulamaz isek bu gibi birbirimizle yardımlaşabileceğimiz sitelerde bilgi alışverişini ciddi anlamda sürdürmeyip geyikvari sohbetlere dalarsak bizi daha çok sömürecek bu şirketler

    Allah sonumuzu hayır etsin

Sayfa 1/25 1234511 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Efexor kullananlar buraya>>
    By kahramanhero in forum Genel Kaygı / Anksiyete Bozuklukları
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 14-01-2013, 11:36 PM
  2. citol ve efexor kullananlar yan etkileri
    By alper_34 in forum Ilaç Tedavisi
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 24-05-2011, 10:13 PM
  3. citol ve efexor kullananlar
    By alper_34 in forum Depresyon
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 24-05-2011, 04:51 PM
  4. çok önemli mutlaka okuyun... Mutlaka !
    By Ce.can in forum Panik Bozukluk (Atak)
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 25-01-2011, 01:31 AM
  5. rixper,efexor ve mirtaron kullananlar...
    By nills in forum Şizoefektif Bozukluk
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 10-04-2010, 10:21 PM

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •