9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: adli psikoloji hakkında biraz bilgi verebilirmisiniz?

  1. #1

    Standart adli psikoloji hakkında biraz bilgi verebilirmisiniz?

    Çalışma ortamı , maaşı , neler yapılıyor, zorlukları vs.

  2. #2

    Standart

    Psikolog olmaktan korkuyormusunuz? yeterli gelemessem kaygısı mevcut mu sizde?

  3. #3

    Standart

    evet hastalıklı düşüncelerimden dolayı

  4. #4

    Standart

    Psikoloji harika bir alan (gerçi sosyoloji ve felsefe de öyle)
    Bu üç alanda da okuyanlara ayrı bir sempatim var.

    Umarım iyi bir psikolog olursun. Sıkıntılarını atlatırsan, senin gibi olanlara ileride yardımcı olursun.

    Ama hiçbir zaman mükemmelliyetçi olma.Bunu hayal etme. Çünkü olamazsın.Evrende mükemmel bir şey yok. Hayat siyah-beyaz değil.Hayatın tonları çoğu zaman gri...

  5. #5

    Standart

    Alıntı Mervenur Taşer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet hastalıklı düşüncelerimden dolayı
    ne zamandan beri böyle düşünceler var olduğunu düşünüyorsunuz farkettiniz.

  6. #6

    Standart

    psikoloji kazandığımdan beri kendimde şüphelr etmey başladım zaten hastayım ne kadr yardımcı olabilirm ki

  7. #7

    Standart

    Emin olun hayatı güllük gülüstanlık olan insanların psikolog olmalarından daha faydalı olursunuz.En azından karşınızdaki insanı para kazandığın obje olarak görmezsiniz ve gerçekten faydalı olmaya çalışırsınız.Çünkü bilirsin sağlık sorununun zorluklarını ve bu yüzden karşındaki insanla iyi empati kurar ve yardımcı olursunuz.

  8. #8

    Standart

    bende aynen böyle düşünüyorum inş bir gün olursam elimden gelenin en iyisiyi yapmaya ve onları iyiliştimrye çalışıcam . bütün bilgimi ve yardmımı ortaya koyucam

  9. #9

    Standart

    en önemli samimiyet. ben bedenen bir hastalığa sahibim ve bir çok psikolog gittim. okadar mesafeli ve böyle psikolog edasindalardi ki anlatamam. sanırsın dünyayi kurtarmış ve tvye çıkıyorlar. kendilerini büyük ve alamadikları halde anliyorum demeleri böyle duyarlilik ve içtenlik birinci şart. ve bunlar da sizde mevcut olduğunu düşünüyorum.

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •