PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Efexor ve bunaltı



hiperdepresif
04-04-2008, 01:36 PM
sildim

mondiego
04-04-2008, 03:23 PM
Efexor kullananlar! Sıcağa karşı aşırı duyarlılık ve normal sıcaklıklarda bile bunalma, sıcak basması hissi yaşavan var mı benim gibi?

:D :) :D :P

ada_
04-04-2008, 03:44 PM
merhabalar bende efexor kullananlardanım hemde 3 senedir. :D senin dedigin şeyler yok ama efexor,un nasıl igrenç bir ilaç oldugunu biliyorum . şuanda bırakma aşamasındayım inşallah kurtulucam .

ada_
04-04-2008, 03:55 PM
efexoru ne için ve ne zamandır kullanıyorsun ?

segah
14-04-2008, 06:19 AM
Efexor kullananlar! Sıcağa karşı aşırı duyarlılık ve normal sıcaklıklarda bile bunalma, sıcak basması hissi yaşavan var mı benim gibi?

Ben varım.

Ben bu etkilerin serequalden kaynaklandıgını sanıyordum, değilmiş demek. Ateş basıyor terliyorum. Özellikle kapalı bir mekana girer girmez bunalıyorum terliyorum.

yasi
14-04-2008, 04:51 PM
bende kullanıyorum. Bunalmanın yanında birde iştahımı kapatıyor. Boğazımda kilit var sanki birşey yiyemiyorum..

segah
14-04-2008, 07:11 PM
efexor le kilo aldım ben kardeş ya , sen vermişsin, keşke bende versem.

aytenten
31-03-2009, 08:02 AM
arkadaşım ben de tam 1 senedir kullanıyorum son bir aydır vucut ısım yükseldi.sırtımı dayıyırum yanıyorum .kollarıma ateş basıyor.yüzüme sıcaklık basıyor.terliyorum ki ben çok üşüyen bir insanım.ben de panikataktan zannediyordum

31-03-2009, 11:10 AM
efexor le kilo aldım ben kardeş ya , sen vermişsin, keşke bende versem.

bende kilo aldım iştahım çok fazla ye babam ye.

Umut34
31-03-2009, 11:40 AM
Efexorun yan tesirleri

Efexoru bende olduğu gibi başka antidepressanların tesirsiz kaldığı depresyon hastalarında imdatlarına yetişen son ilaç olarak bilmekteyim. Yan tesirleri arasında benim için tehlike yaratıcı altını çizdiklerim bulunması dolayısıyle kullanma şansım olmadığına üzülmekteydim. Onun için yazdıklarınızı ilgiyle okudum, ve sayenizde bu ilaç hakkında yeni birşeyler öğrenmiş oldum. .

Şikayetci olanlarınızın bildirdiği yan tesirler hemen hemen tüm antidepressanların prospektüslerinde bulunmakta ve efexoru kullananların 1% de rastlanabilmektedir. Bildiğiniz gibi maalesef yan tesirleri olmayan bir antidepressan henüz mevcut değil.

Eğer efexor başka antidepressanların tesirsiz kaldığı hastalığıza iyi gelmişse, kullanabildiğiniz için beni misal alıp halinize şükür edin derim. Çünkü depresyonun ızdırabı yanında arzu edilmesede sıcak basması, terleme olayı bence hiç kalmaktadır. Genede şikayetlerinizi doktora bildirmenizde fayda var, bakarsınız bir çaresini bulabilir derim.

Mutlu günler dilerim, U34

YAN ETKİLER / BEKLENMEYEN ETKİLER
Görülme oranı 1% olan yan etkiler kuvvetsizlik/halsizlik, hipertansiyon, vazodilatasyon (çoğunlukla sıcak basması), iştah azalması, konstipasyon, mide bulantısı, kusma, serum kolestrol seviyesinin yükselmesi, kilo kaybı, anormal rüya görme, libido azalması, baş dönmesi, ağız kuruluğu, kas tonüsünün artması, uykusuzluk, sinirlilik, parestezi, sedasyon, tremor, esneme, terleme, gözde uyum bozukluğu, midriazis, görme bozuklukları, anormal ejakülasyon/orgazm (erkeklerde) , anorgasmia, ereksiyon disfonksiyonu, idrar yapma bozukluğu (çoğunlukla duraksayarak) .

Kaynak: Efexor prospektüsü

oslemm
31-03-2009, 06:30 PM
ates basmasını bende yasıyorum sankı menopoza gırmıs kadınlar gıbı bazen alev alev yanıyorum sankı.bunun efexorden oldugunu tahmın etmıstım sımdı yazdıklarınızı okuyunca emın oldum..

bazı arkadasların ıstahını kesmıs benımkıde acayıp artırdı ve kılo aldım demekkı her bunyede farklılık gosterıyo..

hayattttt
31-03-2009, 06:51 PM
Sayın UMUT34...

Efexor antidepresanların tesirsiz kaldığı durumlarda imdada yetişen son ilaç demişsiniz.

Ben efexoru 5 aydır kullanmaktayım.300 mg.fakat halan hiçbir tesir etmedi bende.Ayrıca arkadaşların bahsettiği ateş basmaları aşırı iştah bende de var.

Fakat 1 gün dahi içmediğim olduğunda bende yarattığı rahatsızlığın yanında atael basması falan devenin yanın da pire misali..

5 ayda hiçmi tesir etmez bir ilaç, günden güne nasıl daha kötü hissettirir . İnanın abartmıyorum.

Beynimde yaşattığı acı sızı adını koyamadığım bir ağrı.Sanki beynime çekiç vuruyorlar gibi zonklama yapıyor beynimde.

Bu şikayetlerim doğrultusunda doktorum tedaviden cevap alamadığımızı söyledi.Beni başka bir doktora yönlendirdi.

Gittiğim yeni doktorum ilaçlarımı değiştirdi.Fakat efexor malesef aniden bırakılamıyor.dozunu azalttı.Yani bırakma aşamasındayım doktor kontrolünde.

Bu sefer daha bir umutluyum.İnancımı yitirmek istemiyorum.

Sizde kaybetmeyin......

oslemm
31-03-2009, 06:59 PM
yorumuna sasırdım hayat ben 8 aydır kullanıyorum tum rahatsızlıklarım sona erdı.hemde 300 mg dıyosun ben 75 mg la tedavı oldum.demekkı senın rahatsızlıgına ıyı gelmedı..