PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 'REMOREN'=hapını kullanan varmı aranızda?



sinemm
29-03-2007, 07:46 PM
slm arkadslar.remoren hapını 1.5aydr kullanıyorum.gercekten ii bir depresyon hapı.fakat yan etksı olan varmı aranızda??yani hormon bozuklugu,fazla kılo vs.gıbı.




_____________________
YİNE BUGÜN SENSİZ!!!

his green eyes
29-03-2007, 09:13 PM
eğer benzer bi ilaç daha yoksa sanırım remerondan bahsediyosun canım..

sinemmcim ben bundan 3yıl önce o ilacı kullandım..dr tavsiyesiyle..ozamanlar çok zayıftım psikolojik durumumdan ve bazı sorunlarımdan dolayı kilo kaybım olmuştu.ayrıca ankisiyete durumum vardı ve dr.um(profesör)bana remeron verdi..gece yatmadan 1saat önce falan içmemi söyledi.çünkü içince gerçekten 1-1,5 saate etkisin gösteriyo ve aşırı uyku getiriyo..bu nedenle gündüz içilen bi ilaç diil..sende muhtemelen gece içiyosundur..

ve inanılmaz bi iştah artışı yapıyor gerçekten..dr.um birazda ondan vermişti bana zaten..çünkü 42 kiloya düşmüştüm ve ozaman işte 23 yaşındaydım.herşeyden ama herşeyden yemek istiyodum :lol: buda tabi hoşuma gitti çünkü çok kötüydü iştah durumum..ve şöle söliyim 7 ayda 7 kilo aldım..topladım yani..

onun dışında gerçekten süper bi ilaçtı benim için..kendime güvenimi getirmişti,kendimi enerjik ,pozitif,ve çok zeki hissediyordum..ama tabi sonra tedavim bitti ve bıraktım..şimdi yine bazı sorunlarım var bu kez aynı dr lustral verdi bana 1,5yıl kullandım ama remeronun verdiği etkiyi vermedei maalesef..bazen yine ondan içmek istiyorum ama kilo almaktan korkuyorum çünkü şuanki kilomdan memnunum.

ha bide ilacın prospektüsünde kemik iliği depresyonu diye bişiy yazar yan etkilerinde..yani bi nevi kansızlık durumu gibi yanılmıyosam..ben bunuda sormuştum olursa diye,dr.um bunun yaşlılarda olabileceğini sölemişti ben genç olduğum için yapmaz dedi..

çok uzattım yaa kusura bakma :lol: sonuçta iyi bi ilaçtır ama yani en azından bana iyi gelmişti hemde çok iyiii...ben çok çeşit ilaç içtim son 10yıldır maalesef ama içlerinde en güzeli remerondu kesinlikle...

sinemm
29-03-2007, 09:28 PM
ewet remeron yanlş yazmsım.his green eyes peki sende hormon bozuklugu oluştumu yani karnında falan tuyler olustumu??

elif27
29-03-2007, 09:56 PM
arkadaşlar ben kullandım kullanmaz olsaydım. yanlış ilaç verdi doktorum. e birkaç hastalık olunca tabi. bende ağır depresyon, panik atak, bulimia hepsi bir aradaydı. tabi bu hapı kullandım iştahım açıldı daha çok yiyip günde 4 defa kusuyorsam 8 defa kusmaya başladım ölüyordum. ama bulimia olmayanlar için iyi olabilir. anında kestik o dönem tabii.

his green eyes
03-04-2007, 09:19 PM
BENDE TÜYLENME FALAN YAPMADI ARKADAŞLAR BEN ÇOK MEMNUN KALMIŞTIM..Bİ ÇOK İLAÇ İÇTİM DAHA ÖNCE HEPSİNİN MİDE BULANTISI,SERSEMLİK VB YAN ETKİLERİ OLYODU AMA REMERON HİÇ ÖYLE ETKİLER YAPMADI..VE KENDİMİ ÇOK İYİ HİSSETTİRMİŞTİ..TEK KİLO ARTIŞI YAPIYO OLMASI PROBLEM OLABİLİR AMA BEN O DÖNEM ÇOK ZAYIFTIM BİRAZDA ONDAN DR ONU VERDİ..VE TOPARLADIM BÖLECE...

borderline35
07-10-2008, 01:31 PM
ben kullanıyorum başka bi ilaç daha var ama bunun yan etkisi yok gibi gece tam yatmadan kullanman gerekiyo sanırım aklına kötu şeyler gelmemesi ve uyuman için ayrıca iştah açıcı bi alçmış ben 2 haftadır su hariç bişey yiyemiyorum daha etkisini görmedim ama bekle dedi bi iki hafta sona etkisini göstercekmiş...

11-05-2009, 07:42 PM
slm arkadslar.remoren hapını 1.5aydr kullanıyorum.gercekten ii bir depresyon hapı.fakat yan etksı olan varmı aranızda??yani hormon bozuklugu,fazla kılo vs.gıbı.


bir alıntı:

bugün itibariyle tam 1 senedir kullanmakta olduğum uyutucu ilaç. her sabah istemsiz oluşan mide bulantıları yüzünden arkadaşlar tarafından her sabah düzenli olarak hastaneye serum yemeye gidilmiştir. hastanenin bütün doktorlarına sırayla muayene olup hiç birinin çözüm bulamaması sonucu son olarak psikiyatri bölümüne gidilir. oradaki doktorla yaklaşık 1 saat konuşulur. her sabah olan mide bulantıları ve bunlar yüzünden oluşan gözle görülür derecedeki kilo kaybı, geceleri yatakta saatlerce dönüp durulmasına rağmen uyuyamama, hiç bir şey yapmaya enerjinin olmayışı gibi şikayetler anlatılır. sonra doktor size depresyona girmiş olduğunuzu söyler ve remeron ve sülpir adlı iki ilaç kullanmanızı söyler. en başta remeronu akşamları yarım, sülpiri ise sabah ve akşam olmak üzere birer tane kullanmanızı, şikayetlerinizin istediğiniz düzeyde azalmaması durumunda ise remeronu gece bir tam kullanmanızı söyler. artık depresyon ilaçlı günler başlamıştır. ilaç kullandıktan sonra dikkatiniz belirgin bir şekilde dağılmaya başlar, bununla birlikte aşırı dercede * yemek yemeye başalrsınız. ayrıca yatağa da gerçekten sürünerek ulaşıyorsunuzdur. sonraları yavaş yavaş alışmaya başlarsınız. kilolar alınmaya başlanmıştır. uykunun 7-8 saate çıkmış olmasının verdiği mutulukla dolaşılır. sabahları kalkmakta gerçekten çok zorlanırsınız. ayrıca yıllar sonra ilk defa adam gibi kahvaltı yapılmıştır. sonra işler biraz değişmeye başlar. ilaç kullanımı yüzünden dikkatinizi hiç bir şeye veremez olmuşsunuzdur. sınavlar çalışamazsınız geceleri rahat rahat, ödevler yetişmemeye başlar hatta hayatınızda ilk defa derse kalkamamışsınızdır. sonra doktor tavsiyesi alarak ilaçları azatlmaya başlarsınız. ama o zamanda alınan kilolar yavaş yavaş geri verilmeye, uykusuz geceler yaşanmaya tekrar başlamıştır. uykusuz ve aç zaamanlarınızda nasıl olduğunuzu düşünerek tekrar doktora gidersiniz ve ilaçları yine tam doz almaya başlarsınız. işte böyle de bağımlılık yapan bir ilaçtır kendisi.

bana orjinalini göster (http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=remeron)

nemesiskm
11-05-2009, 07:44 PM
hee ben kullandım bi ara.hiçbi işe yaramıyor sadece uytuyor ve yemek yediriyor.at çöpe gitsin

11-05-2009, 07:56 PM
ewet remeron yanlş yazmsım.his green eyes peki sende hormon bozuklugu oluştumu yani karnında falan tuyler olustumu??

kafada saç çıkarırmı

hale46
11-05-2009, 08:48 PM
3.5 dört yıldır kullandığım bugün bırakmayı düşündüğüm ilaç.bırakacağım çünkü kilo aldım ve bundan hiç hoşlanmıyorum.deneyeceğim eğer psikolojimde olumsuz bir etkisi olmazsa bir daha yanına yaklaşmam :lol: ama dep geri dönerse 120 kilo olsamda o ilacı atarım.hiçbir fazla kilo ruh sağlığımdan önemli değil.deneyeceğim bakalım..geceleri yatakta cips ve 2 tane çikolata yememe ve bu yüzden annemle hergün kavga etmeme neden olan ilaç remeron..buna karşılık bana uyumadan önce dünya yıkılsa umurumda olmaz hissini veren mutluluk hapım remeron.off kendimi sevgilimden ayrılıyormuş gibi hissedeceğim hatta çok daha kötü..ama bırakmalıydım bırakmalıyım bırakacağım..son kelimeden emin olamamkla beraber

cucucu
26-05-2009, 05:44 PM
remeronu 3 senedır kullanıyorum 15 once bırakmaya basladım doktor kontrolunde tabıı ama takıntılarım ıyıce arrtı remeron cok guclu ılac bı deveyı bıle devırebılır bu hapı ıctıkten bı 10 dk sonra onunuze ne koysalar yersınız hatta yıyemedıgınız seyler ruyanıza gırer ama yan etkılerı vucutta sıslıkler yapar bolgesel ellerde ayaklarda yuzunuzde mıde bulantısı eger uykuya dırenırsenız kesın kusarsınız ıste bole bı hap ben cocuk dogurmaya karar verdıgım ıcın bırakmaya basladım ama takıntılarım basladı sımdı basa dondumm allah hepımızın yardımcı olsun

cabriolet
14-06-2009, 10:52 PM
içtim 10 -15 dakika sonra yatağa yalpalaya yalpalaya gittim o gün akşama kadar uyuduğum halde yine de uykumu getirdi..15 saat uyudum sonra....(yarım içmiştim birde düşünün)...... 3-4 kere içtim beni hemen uyutuyor ve ertesi gün sersem gibi oluyorum zor kalkıyorum....Pek içmedim sonra 1 tane ezip suyuna karıştırsanız deveyi bile uyutabileceği kanaatindeyim....

Burada verdiğim bilgiler doktor tavsiyesinin yerini tutmaz. :P

Bu arada Atarax içiyorum onun yerine zaten xanax da gevşetiyor..uyuyorum artık uyku problemi kalmadı bu aralar( bunda işe girmemin de etkisi büyük tüm gün yoruluyorum artık zira)

5httserotonin
19-06-2009, 04:07 PM
remeron NASSA diye tabir edilen ilaç grubundan olup, yan etki olarak uykuya meyile ve iştahı açarak kilo alımına neden olmaktadır.

mr_loser
29-09-2009, 09:28 AM
ben de kullandım iştahım pek artmadı uykum da o kadar çok olmadı sınavlardan önce 2 tane (30 mg)içsem bile uyumuyodum esas mesele başka bi bozukluk var mış
şimdi hepsi geçti