PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : STİLİZAN 1 mg 'ı ilk kez kullanıcam İlaç hakkında TAVSİYELERİi olanlar buyurun lütfen



depresyonzede
07-11-2010, 05:24 AM
Cipralex 10 mg ve Stilizan 1 mg + uyku için istediğimde Atarax şurup kullanıcam.Yanlız Stilizan hakkında hiçbir fikrim yok

Dr u köşeye sıkıştırsam da bana tepki vermedi:) sadece istersen 2-3 günde 1 tane alabilirsin dedi.
Sanırım Cipralex ten alacağım faydayı arttırıcak Ve ağlama krizleri ve çevreden kaynaklanan zor süreçlerimi bir nebze rahatlatıcak olması,Kaygılarımı gidermesi.
Druma güveniyorum Yalnız YAN ETKİSİ konusunda hiçbir fikrim yok.İştah artışı yaptığını biliyorum ama işte yinede insan merak ediyor

Biraz yorum alabilir miyim lütfen?



Şimdiden teşekkürler

5httserotonin
07-11-2010, 11:37 AM
stilizan 5 mg kadar anksiyete , anksiyete sonrası sekonder depresyon, ajite ve öfke kontrolünün tedavisinde, 5 mg büyük dozajlarda paronaid ve şizofren tedavisinde kullanılır. stilizin size cipralexin etkisini daha da arttırmak için verilmiş olabilir. genelde doktorlar etk gücü artsın diye bir antideprasanın yanına bir antipsikotik ilaç yazarlar. stilizanın yan etki konusuna gelince ben hiç bir yan etkisini görmedim. sedasyon yapmaz, psikomotor fonksiyonu etkilemez. bende kilo bile yapmadı. yanlız belki küçük miktarda libidoyu düşürebilir. yani cinsel isteksizlik yapabilir. ama cipralex kadar yapmaz..

revnaknuma
07-11-2010, 02:49 PM
stilizan 1mg ve 3 günde bir. çok çok düşük bir doz. yan etki yapması mümkün değil.
şizofrenide stilizan, günde 40 mg ın üstü dozlarda kullanılabiliyor ve bu yüksek dozlar bile pek şişmanlatmıyor.
antipsikotikler düşük dozlarda psikotik olmayan kişilerde öfke yatıştırıcı etki yapar. genelde düşük doz antipsikotik öfke kontrolü için verilir.

depresyonzede
07-11-2010, 10:11 PM
Teşekkürler...

siyah77
09-11-2010, 01:23 AM
bende prozac 40 mg ve stilizan 2 mg kullanıyorum.depresyon anksiyete gibi rahatsızlıklarda antidepresanın daha etkili olması için antipsikotik veriliyor. 3 günde bir 1 mg etki ediyorsa iyi valla. ben bazen 3 mg çıktığım oluyor.ama stilizan iyidir rahatlatır insanı. yani en aznından beni rahatlatıyor. sinir krizi geçirdiğimde yada bi öfke nöbeti ağlama nöbeti geçirdiğimde çok işime yarıyor.

anksiyete2004
09-11-2010, 11:53 AM
antidepresanın daha etkili olması için antipsikotik veriliyor derken, antipsikotiklerin rahatlatıcı etkisinden mi bahsediyorsun?

bende prozac 40 mg ve stilizan 2 mg kullanıyorum.depresyon anksiyete gibi rahatsızlıklarda antidepresanın daha etkili olması için antipsikotik veriliyor. 3 günde bir 1 mg etki ediyorsa iyi valla. ben bazen 3 mg çıktığım oluyor.ama stilizan iyidir rahatlatır insanı. yani en aznından beni rahatlatıyor. sinir krizi geçirdiğimde yada bi öfke nöbeti ağlama nöbeti geçirdiğimde çok işime yarıyor.

depresyonzede
12-11-2010, 12:02 AM
Bilmiyorum ama profıl fotomdakı dudaklar gıbı masmavı cok sıırın bır gorunumu var.Sadece bir kere aldım kendımı ıyı hıssedıorum bu yuzden almıycam stılızanı.

5httserotonin
13-11-2010, 01:47 PM
bence kendini iyi hissediyorsun diye stilizanı içmemek gibi bir yanlışlık yapma.... o stilizan cipralexin etkisini güçlendirir. seni daha iyi daha rahat olmanı sağlar.. yine de sen bilirisin...geçmiş olsun.

siyah77
14-11-2010, 11:15 PM
antidepresanın daha etkili olması için antipsikotik veriliyor derken, antipsikotiklerin rahatlatıcı etkisinden mi bahsediyorsun?

bir haftalık pc sorunumu aştıktan sonra yine buradayım :) evet rahatlatıcı etkisinden ve antideprasanın etki gücünü arttırmasından bahsettim. en azından zor anlarımda beni rahatlatıyor. o gün uyurken rahat uyuyorum. iyi oluyor benim için. o kadar ilaç değişiminden sonra (25 kilo almama neden oldu bu ilaçlar) doğru ilaçları buldum sanırım. memmunum stilizan.dan

esilam
21-12-2010, 12:50 PM
siteye stilizanı ararken buldum,iyi ki bulmuşum,ne güzel birbirinize destek oluyorsunuz.benim kızım 21 yaşında ünv.3te okuyor.okb si var,uzun süre lustral kullandı.1 sene psikoloğa gitti,pek geçmedi takıntıları.okulun psikiyatrı öce esram sonra stilizan verdi.şimdi ikisini birden kullanıyor,ama zihnim durdu anne,elim kolum kalkmıyor diyor.dün de başı çok ağrıdı,okula gitmek istemiyorum çünkü dersleri anlamıyorum diyor,bugün yine okulun psikiyatrına gitmiş durumu anlatmış,başağrısı yapmaz seninki tamamen psikolojik demiş,sitlizanı yatarken 1 değil 2 tane iç demiş.şaşırdık kaldık.takıntıları azalmış,ama zihni durmuş.ne dersiniz.
ben bütün bunların rahatlıktan olduğuna inanıyorum,tamamen boşluk.

iyimser
21-12-2010, 01:35 PM
siteye stilizanı ararken buldum,iyi ki bulmuşum,ne güzel birbirinize destek oluyorsunuz.benim kızım 21 yaşında ünv.3te okuyor.okb si var,uzun süre lustral kullandı.1 sene psikoloğa gitti,pek geçmedi takıntıları.okulun psikiyatrı öce esram sonra stilizan verdi.şimdi ikisini birden kullanıyor,ama zihnim durdu anne,elim kolum kalkmıyor diyor.dün de başı çok ağrıdı,okula gitmek istemiyorum çünkü dersleri anlamıyorum diyor,bugün yine okulun psikiyatrına gitmiş durumu anlatmış,başağrısı yapmaz seninki tamamen psikolojik demiş,sitlizanı yatarken 1 değil 2 tane iç demiş.şaşırdık kaldık.takıntıları azalmış,ama zihni durmuş.ne dersiniz.
ben bütün bunların rahatlıktan olduğuna inanıyorum,tamamen boşluk.

hoşgeldin esilam
doktorun başağrısı yapmaz demesi acaba bu kadar kesin konuşması doğru mu
ayrıca başağrısı başka birşeyden dolayı da olabilir tabii.
biraz beklesin bakalım bir kaç gün sonra ne olacak?
çok geçmiş olsun.

esilam
21-12-2010, 02:38 PM
teşekkür edrim,ilaca devam mı etsin yani.